divendres, de juliol 09, 2010

Nova via al Casot. SOM I SEREM, 6c/+

He equipat una nova via al Casot.
Es diu SOM I SEREM i esta dedicada a tots els que van anar a la “mani” dissabte passat.... us ho van currar!


Es troba al final de tot del sector, just a la dreta de la “Lapidació”. Es una llarga placa, no massa vertical, però molt mantinguda i tècnica, ja que sempre cal esudiar la combinació de foradets (evitar tibar de regletes, encara pot petar alguna) i com sempre aquí, cal afinar amb els peus.
Es de les mes llargues i sempre esta a l’ombra, un tema interessant aquests dies.
12 Parabolts M12 + R d'anella. Peu de via penjat.

L’hem encadenada tant el Jesus com jo i ens sembla 6c/+ "montserratí". Us agrairia als repetidors que digueu la vostra i consensuar el grau abans de publicar-la en mes mitjans.

Salut i rotpunkt!

<!--[if !supportLineBreakNewLine]--> <!--[endif]-->

2 comentaris:

TR ha dit...

Iep Piju!

He estat poc al sector, una tard vam anar-hi i entreq ue no estava massa trillat, iq ue no duiem molta paciència ens va deixar una sensació de poc agraït ( comparat a Calavera o Guilleumes)...


Però m'estàs fent agafar ganes de tornar-hi!

Com a apunt dir-te que la ESPANTASOGRES no vaig entendre RES absolutament. PER LA PLACA em va semblar directament DURISSIMA ( ni els movioments treiem gentq ue aleshores escalava sobrat aqest grau). Finalment, desdesperats i en toprope semblava que la cosa sortia PER LA ESQUERRA, pillant amb la mà esquerra la fissura..i tot i així hi havia alguna secció a dalt completament inhumana, inclosa entrada a R...

Piju ha dit...

Ei Tranki!

Pel grau que feu vosaltres, potser us compensa mes fer-li visites per escalar a vista, jo es com l’he disfrutat mes i en aquest estil es una escalada força agraïda, el llistat us pot ajudar a seleccionar una mica.
A partir de les 15h a la majoria de vies del sector principal li dona el sol (les que estic equipant ara, estan sempre a l’ombra, però de moment estan sortint tranquil.letes, encara que aquesta ultima es molt maca ...amor de padre…).

Merci per la info de l’Espantasogres, pel que dius, haurà d’esperar a força pel meu rotpunkt